Onze cases

Succesverhalen zijn er om gedeeld te worden! Lees hier de ervaringen van opdrachtgevers over de samenwerking met Keenr.

Paloma van RijswijkSenior Recruiter

Recruitmentbureau Sennasearch uit Amsterdam is de frisse wind in een branche waar de traditionele bureaus nog steeds de boventoon voeren. Het doel van de organisatie is om meer opdrachtgevers binnen te halen door middel van leadgeneratie via verschillende online kanalen. Hierbij speelt recruitment marketing via social media kanalen een belangrijke rol.

Waarom Keenr?

De samenwerking met de specialisten van Keenr verloopt erg prettig. Ze denken mee met de organisatie en dragen proactief ideeën en verbeterpunten voor campagnes aan. Maandelijks krijg ik een rapportage met een heldere uitleg en actiepunten voor de komende maand.

Wat heeft Keenr gedaan?

Het begon met een complete SEO analyse en een uitgebreid zoekwoord onderzoek. De content is onder de loep genomen en herschreven. Daarnaast hebben ze een complete strategie uitgewerkt, geïmplementeerd en de benodigde data analyse tools geïnstalleerd en ingericht zodat we precies kunnen meten welke resultaten we behalen met de campagnes.

Het resultaat?

Het aantal bezoekers naar de website is in de afgelopen periode met 47% gestegen en het aantal leads is met 15% gestegen!

Roderik LeopoldFounding Partner

Leaped biedt online marketing specialisten en stagiairs aan en leidt zelf talent op in user experience, SEO, SEA, Social Advertising en Google Analytics. Het doel van Leaped is om meer deelnemers te werven en op de radar te komen bij bedrijven in het MKB en MKB+ segment die op zoek zijn naar junior online marketing talent.

Waarom Keenr?

We hebben in het verleden samengewerkt met de professionals achter Keenr en zijn altijd erg tevreden geweest met hun werk. We zijn bij elkaar gaan zitten en zijn een samenwerking aangegaan waaruit Keenr is ontstaan.

Wat heeft Keenr gedaan?

Ze hebben een SEO analyse uitgevoerd en een grondig zoekwoordonderzoek gedaan. Vervolgens hebben ze met succes een campagne gestart op Facebook en Google Ads. De resultaten worden goed inzichtelijk gemaakt met behulp van Google Analytics en de Facebook Pixel die volgens de te behalen doelen zijn ingesteld.

Het resultaat?

Onze B2B leadgeneratie is met 31% gestegen en ook het aantal aanmeldingen voor de masterclass is met 42% gestegen, terwijl we voorheen zelf het initiatief moesten nemen!

Enthousiast geworden?

We staan te trappelen om ook jóuw bedrijf online te laten groeien! Neem je contact met ons op?