SENNASEARCH

Recruitment bureau Sennasearch uit Amsterdam is de frisse wind in een branche waar de traditionele recruitmentbureaus nog steeds de boventoon voeren. Het doel van de organisatie is om meer opdrachtgevers binnen te halen door middel van leadgeneratie via verschillende online kanalen. In een latere fase voegen we ook leadgeneratie door middel van recruitment marketing via Social Media kanalen toe. 

 

WAAROM KEENR?

De samenwerking met de specialisten van KeenR verloopt erg prettig. Ze denken mee met de organisatie en dragen proactief ideeën en verbeterpunten voor campagnes aan. Maandelijks krijg ik een rapportage met een heldere uitleg en actiepunten voor de komende maand.

 

WAT HEEFT KEENR GEDAAN?

Het begon met een complete SEO analyse en een uitgebreid zoekwoord onderzoek. De content is onder de loep genomen en herschreven. Daarnaast heeft onze specialist een complete strategie uitgewerkt, geïmplementeerd en de benodigde data analyse tools geïnstalleerd en ingericht zodat we precies kunnen meten welke resultaten we behalen met de campagnes.

 

HET RESULTAAT

Het aantal bezoekers naar de website is in de afgelopen periode met 47% gestegen en het aantal leads is met 15% gestegen. 

Kim Overtoom – Sales Director Sennasearch

LEAPED

Leaped is een opleider en plaatst specialisten in projectgroeppen in de markt. Het doel van de organisatie is om meer deelnemers te werven en op de radar te komen bij bedrijven in het MKB en MKB+ segment die op zoek zijn naar junior online marketing talent.

 

WAAROM KEENR?

We hebben in het verleden samengewerkt met de professionals achter KeenR en zijn altijd erg tevreden geweest met hun werk. We zijn bij elkaar gaan zitten en zijn een samenwerking aangegaan waaruit KeenR is ontstaan.

 

WAT HEEFT KEENR GEDAAN?

We hebben een SEO analyse uitgevoerd en een grondig zoekwoord onderzoek gedaan. We zijn een campagne gestart op op LinkedIn en Facebook en hebben een succesvolle AdWords search campagne opgezet. De resultaten worden gemeten met behulp van Google Analytics, Search Console en Facebook Pixel die we volgens de te behalen doelen hebben ingesteld.

 

HET RESULTAAT

Onze B2B leadgeneratie is met 31% gestegen en ook het aantal aanmeldingen voor de masterclass is met 42% gestegen, terwijl we voorheen zelf het initiatief moesten nemen!

 

Roderik Leopold – Founding Partner Leaped