020 - 760 38 85 info@keenr.nl

Merkpositionering & Waardepropositie

Ironisch genoeg is het simpel omschrijven van een goede merkpositionering en waardepropositie voor veel bedrijven erg ingewikkeld. De meeste ondernemers denken vooral vanuit hun product of dienst. Logisch, want als ondernemer weet je er met passie alles over te vertellen. Maar als je je niet inleeft in de behoeftes van je doelgroep, loop je het risico dat ze niet met jouw aanbod resoneren. Hoe moet het dan wel?

Oplossing

Om te zorgen dat de communicatieboodschap in alles wat je doet aanslaat én aansluit bij je ideale doelgroep, moet je gaan denken vanuit de pijn, motivatie en het gewenste resultaat van jouw potentiële klanten. Vervolgens sla je een brug met de waarde die jij kunt leveren en waar jij onderscheidend bent ten opzichte van je concurrenten. Op deze manier verklein je het gat tussen jouw bedrijfsdoelstelling en die van je doelgroep.

Zo werken we aan jouw merkpositionering

In één live sessie halen we samen met jou naar boven wat jouw onderscheidend vermogen is en hoe jij je positioneert. Ofwel, je merkpositionering en waardepropositie. Vervolgens vat onze copywriter die samen in één goede kernboodschap die jij in je communicatie-uitingen kunt gaan gebruiken.

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Let’s talk!