Hoe Keenr Qoqon helpt met digitaliseren
Qoqon is een jong merk met een lange geschiedenis. In 2020 is Qoqon ontstaan vanuit drie bedrijven: Bouwcenter De Zeeuw, Bouwcenter Filippo en VKKB. Qoqon adviseert en biedt eigentijdse keukens en badkamer inrichting inclusief o.a. tegels en deuren.
B2ALL
→ zakelijke partners (projectontwikkelaars, aannemers, installateurs)
→ consumenten

Hoe kunnen jullie ons helpen bij de digitalisering van Qoqon met behulp van (online) marketing?
√ groeien in omzet & klanten
√ verkoopproces ondersteunen en versterken
√ groeien als merk en community

1. Voor vast aantal uur per maand op basis van doelstelling en data bepalen waar aandacht wordt gelegd door senior specialisten
2. Analyse huidige situatie
3. “Fix the basics”
4. Marketing plan
5. Begeleiding bouw toekomstig klantportaal en website-optimalisatie
6. Ontwikkelen van online customer journey en employer journey incl. digitale systemen en uniforme werkstructuur
7. Online activatie merk door middel van contentstrategie, social media en advertising samen met junior online marketeer