Recruitment Marketing

Employer branding, online zichtbaarheid, candidate journey en employer of choice: hoe zorg je er nu voor dat potentieel talent solliciteert op jóuw vacature?

Onze werkwijze

Wij geloven in het bundelen van de krachten van recruitment en marketing. De combinatie van deze twee is wat ons betreft essentieel om de juiste kandidaten aan te trekken, te interesseren en ze tot actie over te laten gaan. We moeten ze namelijk écht raken, bereiken is niet genoeg! Wij vertellen jouw verhaal en duiken in hun belevingswereld. Een krachtig employer brand en een creatieve en doelgerichte marktbenadering staan hierbij centraal. Tijdens het hele proces blijven de beleving van de (zowel actieve als latente) kandidaat en het drukken van de kosten van de cost per hire het doel.

Voordelen

Groter bereik van je vacatures, ook onder de latent werkzoekenden
Hogere respons op je vacatures
Hogere kwaliteit van kandidaten
Het uitdragen van een positief werkgevers imago
Kortere time – to – hire
Kostenbesparing

Recruitment & Social Media

Meer dan 70% van het potentieel talent zoekt je bedrijf op social media tijdens hun zoektocht naar een nieuwe baan. Daarom heeft Keenr zich gespecialiseerd in wervingscampagnes via deze platformen. Hierdoor weten wij waar je nieuwe medewerkers zich bevinden in binnen- én buitenland! Met onze creativiteit en inlevingsvermogen, zijn wij goed in het overbrengen van je brand, bedrijfscultuur en werkwijze.

Onderscheid je online

Talent werven is momenteel waarschijnlijk je number one priority. Als je toptalent wilt aantrekken, is er meer nodig dan de vacature plaatsen en hopen dat er iemand reageert. Een vacature plaatsen is eenvoudig, maar deze onder de aandacht brengen bij je doelgroep is een uitdaging. Voor effectieve recruitment campagnes adviseren wij je graag in het gebruik van de online marketing mix (SEO, Social Advertising of Google Ads campagnes).

Klaar om jouw vacatures te vermarkten?

Lees dan snel verder over Jobmarketing en doe de Gratis Recruitment Marketing Scan!