
Waarom je niet alleen een ‘tone of voice’, maar ook een ‘tone of feeling’ nodig hebt.
In deze blog leggen we uit waarom de ‘tone of feeling’ minstens zo belangrijk is als de ‘tone of voice’ en hoe je ze samenbrengt om een merk te bouwen.
In deze blog leggen we uit waarom de ‘tone of feeling’ minstens zo belangrijk is als de ‘tone of voice’ en hoe je ze samenbrengt om een merk te bouwen.
Het flywheel-model: een klantgerichte aanpak waarin marketing, sales en service elkaar versterken en waar de klant centraal staat.
We zoeken steeds vaker met voice en visual search. Hier moet jouw website wel op voorbereid zijn!
Online verandert snel en mensen zijn kritischer. Grote campagnes werken minder; geloofwaardigheid, authenticiteit en interactie tellen. Micro-influencers en UGC helpen daarbij.
Wil je dat jouw bedrijf ook wordt gevonden door AI-tools? Dan is het belangrijk om je online zichtbaarheid breed aan te pakken.
Zoekmachine marketing zorgt dat mensen jouw bedrijf zien als ze online zoeken. Hoe pak je dit het beste aan?
Online aanwezig zijn is één ding, online klanten aantrekken, dat is het lastige gedeelte. Maar AI kan jouw bedrijf hierin helpen! Hoe?
FOMO (Fear of missing out) triggert urgentie, wat leidt tot actie. Hoe zet je FOMO in binnen de online marketing?
Hogere conversies, zonder eindeloos A/B-testen uit te voeren op de kleinigheden? Het kan door AI hiervoor in te zetten!