
Wat zijn UTM-codes en hoe gebruik je ze?
Als marketeer wil je altijd weten vanuit waar en waarom bezoekers op jouw website komen en daarom gebruiken marketeers een analytics tool. Hier komen UTM’s dan goed van pas!
Als marketeer wil je altijd weten vanuit waar en waarom bezoekers op jouw website komen en daarom gebruiken marketeers een analytics tool. Hier komen UTM’s dan goed van pas!
Neuromarketing wordt ingezet om het gedrag van consumenten te kunnen beïnvloeden. Wat als we de psychologie rondom salaris gaan inzetten binnen de online marketing, hoe zal dit werken?
Ben je benieuwd hoe je meer klanten kan halen uit hetzelfde aantal websitebezoekers? Of vraag je je af hoe je de conversie ratio van jouw website kan verbeteren?
TikTok is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een van de meest populaire sociale media platforms ter wereld. Hoe speel hier op in?
Heb jij een B2B bedrijf, maar werk jij nog niet met e-mail marketing? Misschien brengen we je van gedachte nadat je deze blog hebt gelezen.
Je herkent het vast wel. Het gevoel dat je constant wordt achtervolgd door advertenties. Wordt je afgeluisterd? Of wordt je gevolgd?
In een wereld waar technologische vooruitgang in een razend tempo plaatsvindt, is de opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) een hele interessante ontwikkeling.
Het verhaal van jouw bedrijf of merk overbrengen op de bezoekers van je website kan op veel verschillende manieren. Een van de opkomende manieren om dit te doen, is storytelling.
We kunnen er niet meer omheen: verduurzaming. Van ecologisch verantwoorde producten tot energiezuinige technologieën, duurzaamheid is een term die steeds vaker opduikt.