
De kracht van evergreen content in je leadfunnel
Evergreen content blijft relevant, vindbaar en bruikbaar. Dat maakt evergreen content perfect voor je leadfunnel.
Evergreen content blijft relevant, vindbaar en bruikbaar. Dat maakt evergreen content perfect voor je leadfunnel.
In deze blog leggen we uit wat het verschil is tussen branded & non branded campagnes en hoe je ze slim kunt combineren en inzetten.
Je website is een online visitekaartje maar ook zeker je verkooppraatje! In deze blog delen we 7 onmisbare regels voor een webdesign die goed converteert!
In deze blog laten we je zien welke 5 metingen je vandaag nog kunt instellen. Geen technisch verhaal, wel direct toepasbaar!
In deze blog leggen we uit wat die drie elementen zijn, waarom ze werken en hoe jij ze toepast voor meer bereik, betrokkenheid en conversie.
In deze blog zetten we de vijf meest voorkomende gaten in de klantreis op een rij én vertellen we hoe je deze gaten kan repareren!
In de online marketing nemen AI-tools steeds vaker werk uit handen of helpen je in het werk. Inmiddels zijn er vele AI-tools maar welke zijn nu echt het proberen waard?
E-mailmarketing is nog steeds een van de beste én goedkoopste marketingkanalen. Maar alleen standaard nieuwsbrieven versturen? Dat is echt verleden tijd.
In deze blog leggen we uit waarom de ‘tone of feeling’ minstens zo belangrijk is als de ‘tone of voice’ en hoe je ze samenbrengt om een merk te bouwen.