
De anatomie van een succesvolle social post: hook, line & sinker
In deze blog leggen we uit wat die drie elementen zijn, waarom ze werken en hoe jij ze toepast voor meer bereik, betrokkenheid en conversie.
In deze blog leggen we uit wat die drie elementen zijn, waarom ze werken en hoe jij ze toepast voor meer bereik, betrokkenheid en conversie.
In deze blog zetten we de vijf meest voorkomende gaten in de klantreis op een rij én vertellen we hoe je deze gaten kan repareren!
In de online marketing nemen AI-tools steeds vaker werk uit handen of helpen je in het werk. Inmiddels zijn er vele AI-tools maar welke zijn nu echt het proberen waard?
E-mailmarketing is nog steeds een van de beste én goedkoopste marketingkanalen. Maar alleen standaard nieuwsbrieven versturen? Dat is echt verleden tijd.
In deze blog leggen we uit waarom de ‘tone of feeling’ minstens zo belangrijk is als de ‘tone of voice’ en hoe je ze samenbrengt om een merk te bouwen.
Het flywheel-model: een klantgerichte aanpak waarin marketing, sales en service elkaar versterken en waar de klant centraal staat.
We zoeken steeds vaker met voice en visual search. Hier moet jouw website wel op voorbereid zijn!
Online verandert snel en mensen zijn kritischer. Grote campagnes werken minder; geloofwaardigheid, authenticiteit en interactie tellen. Micro-influencers en UGC helpen daarbij.
Wil je dat jouw bedrijf ook wordt gevonden door AI-tools? Dan is het belangrijk om je online zichtbaarheid breed aan te pakken.