
E-mail Marketing voor B2B bedrijven
Heb jij een B2B bedrijf, maar werk jij nog niet met e-mail marketing? Misschien brengen we je van gedachte nadat je deze blog hebt gelezen.
Heb jij een B2B bedrijf, maar werk jij nog niet met e-mail marketing? Misschien brengen we je van gedachte nadat je deze blog hebt gelezen.
Je herkent het vast wel. Het gevoel dat je constant wordt achtervolgd door advertenties. Wordt je afgeluisterd? Of wordt je gevolgd?
In een wereld waar technologische vooruitgang in een razend tempo plaatsvindt, is de opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) een hele interessante ontwikkeling.
Het verhaal van jouw bedrijf of merk overbrengen op de bezoekers van je website kan op veel verschillende manieren. Een van de opkomende manieren om dit te doen, is storytelling.
We kunnen er niet meer omheen: verduurzaming. Van ecologisch verantwoorde producten tot energiezuinige technologieën, duurzaamheid is een term die steeds vaker opduikt.
Online marketing is een essentieel onderdeel geworden van zakelijk succes, maar het kan een uitdaging zijn voor bedrijven met beperkte financiële middelen.
Regelmatig krijgen wij accounts onder ogen waar veel winst en/of besparing te behalen is. Wil jij er zeker van zijn dat je niet in dezelfde valkuilen trapt?
Je merk, dienst of product verkopen is niet altijd een gemakkelijke zaak. Waar begin je? Welke middelen zet je in? En hoe bereik je nou het beste jouw doelgroep?
Voor Google is het erg belangrijk dat de zoekresultaten in de Search Engine Results Page (SERP) aansluiten, maar hoe doe je dat?