
Waarom micro-influencers en UGC het verschil (kunnen) maken in 2025
Online verandert snel en mensen zijn kritischer. Grote campagnes werken minder; geloofwaardigheid, authenticiteit en interactie tellen. Micro-influencers en UGC helpen daarbij.
Online verandert snel en mensen zijn kritischer. Grote campagnes werken minder; geloofwaardigheid, authenticiteit en interactie tellen. Micro-influencers en UGC helpen daarbij.
Wil je dat jouw bedrijf ook wordt gevonden door AI-tools? Dan is het belangrijk om je online zichtbaarheid breed aan te pakken.
Zoekmachine marketing zorgt dat mensen jouw bedrijf zien als ze online zoeken. Hoe pak je dit het beste aan?
Online aanwezig zijn is één ding, online klanten aantrekken, dat is het lastige gedeelte. Maar AI kan jouw bedrijf hierin helpen! Hoe?
FOMO (Fear of missing out) triggert urgentie, wat leidt tot actie. Hoe zet je FOMO in binnen de online marketing?
Hogere conversies, zonder eindeloos A/B-testen uit te voeren op de kleinigheden? Het kan door AI hiervoor in te zetten!
Waar staat E-E-A-T voor en hoe pas je deze SEO-strategie toe in de praktijk?
De tijd van eindeloos gebruiken van third-party cookies is langzamerhand voorbij. First-party data is daarom belangrijker dan ooit!
LinkedIn is geen marktplaats, maar een platform voor het opbouwen van vertrouwen en relaties en voor het creëren van waarde. Hoe je dit doet?