020 - 760 38 85 info@keenr.nl

De wens van Queen Tarzi is groei:

van online community tot omzet

Queen Tarzi is een vegan luxury beauty brand gericht om vrouwen zich als echte ‘queens’ te laten voelen. Queen Tarzi wil, naast de verkoop van wimpers en make-up uit de retail (Ici Paris XL), meer en meer de focus leggen op online leggen en het merk qua assortiment en doelgroep verbreden.

Marketing doelgroep  →  B2C, vrouwen van 18 – 35 jaar: kandidaten in de bouw, verkeer, zorg

Andere projecten

Qoqon

OnMarc

Binck

Hoe kunnen jullie ons op het gebied van (online) marketing helpen bij:
de groei van Queen Tarzi in omzet
de groei in omvang van de online community
doorontwikkeling van onze eigen online marketingkennis

1. Voor vast aantal uur per maand op basis van doelstelling en data bepalen waar aandacht wordt gelegd door senior specialisten

2. Analyse huidige situatie
3. “Fix the basics”

4. Sterk marketing fundament neerzetten

5. Het merk meer laten aansluiten bij doelgroep door verbeterde UX en Brand Voice

6. Website-optimalisatie conversiegerichte en SEO-proof content

7. Online activatie merk en producten via campagne en content

Marketing as a Service
Junior-Senior model
Junior-Senior model
Junior-Senior model
Junior-Senior model

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Let’s talk!