De wens van Queen Tarzi is groei:
van online community tot omzet
Queen Tarzi is een vegan luxury beauty brand gericht om vrouwen zich als echte ‘queens’ te laten voelen. Queen Tarzi wil, naast de verkoop van wimpers en make-up uit de retail (Ici Paris XL), meer en meer de focus leggen op online leggen en het merk qua assortiment en doelgroep verbreden.
→ B2C, vrouwen van 18 – 35 jaar: kandidaten in de bouw, verkeer, zorg

Hoe kunnen jullie ons op het gebied van (online) marketing helpen bij:
√ de groei van Queen Tarzi in omzet
√ de groei in omvang van de online community
√ doorontwikkeling van onze eigen online marketingkennis

1. Voor vast aantal uur per maand op basis van doelstelling en data bepalen waar aandacht wordt gelegd door senior specialisten
2. Analyse huidige situatie
3. “Fix the basics”
4. Sterk marketing fundament neerzetten
5. Het merk meer laten aansluiten bij doelgroep door verbeterde UX en Brand Voice
6. Website-optimalisatie conversiegerichte en SEO-proof content
7. Online activatie merk en producten via campagne en content