Social advertising
Wat is Social advertising?
Adverteer op platformen als Facebook, LinkedIn en Instagram. Over de gebruikers van deze kanalen is veel bruikbare data beschikbaar: ideaal om zeer gericht te adverteren. Of je nou een branding-, traffic- of conversiedoelstelling hebt: voor elke doelstelling is er een geschikt campagnetype. Wij helpen je de juiste platformen en tactieken te kiezen en voorzien je van geschikte content.
✓ Vakkundige Social-specialisten
✓ Uitgebreide targetingmogelijkheden
✓ Goed meetbaar
✓ Relatief lage kosten
✓ Mogelijkheid tot dialoog
Werkwijze
Social advertising start net als alle vormen van online marketing met een duidelijke doelgroep en strategie. We beginnen met een onderzoek naar de doelgroep en brengen in kaart hoe we middels Facebook, LinkedIn of Instagram jouw doelgroep het beste kunnen bereiken. Door efficiënt gebruik te maken van demografische, geografische en sociale gegevens zijn we in staat om de potentiële klant op het juiste moment aan te trekken en uiteindelijk te laten converteren.

Stap 1: Onderzoek
Stap 2: Strategie & Planning
Stap 3: Implementatie
Stap 4: Monitoring & Optimalisatie
Stap 5: Rapportage
Wil je zelf meer leren over Social advertising? Ontdek dan ons gratis kenniscentrum. Hier vind je guides, handleidingen, whitepapers en trainingen.
Starten met Social advertising?
Wil je graag starten met Social advertising of ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Vertel ons je verhaal!