Online Marketing Blog
Adverteren op Google: voorkom deze 5 veel gemaakte fouten
Adverteren op Google klinkt voor veel ondernemers erg verleidelijk in de oren. Je kunt immers supergericht adverteren en dat zou moeten leiden tot (veel) conversie. Toch is succesvol adverteren met Google Ads lang niet altijd even makkelijk. Nog steeds komen we...
4 Redenen waarom je NIET op je eigen merknaam wil adverteren
De argumenten voor het activeren van een branded advertentiecampagne zijn doorgaans vrij solide. Zo beschermen bedrijven graag hun merknaam tegen directe concurrenten of willen met een dergelijke campagne meer verkeer en conversie realiseren tegen doorgaans lage(re)...
Meer dan 3x zoveel conversies met minder budget
Voor één van onze e-commerce klanten hebben wij hun bestaande Google Ads activiteiten geoptimaliseerd. Na een grondige analyse hebben we de campagne geherstructureerd op basis van beschikbare conversiedata, met als doel om te adverteren op de zoekwoorden die het meest...
5 Tips om je Google Ads campagne om zeep te helpen
Een Google Ads campagne bouwen kunnen we (bijna) allemaal, denken we. Maar hoe voorkom je de meest gemaakte fouten? Wij hebben een top 5 voor je samengesteld. 1. Niet adverteren op je eigen merk /naam Vaak wordt gedacht dat adverteren op je eigen naam alleen maar geld...
40x advertentiekosten terugverdiend met Facebook retargeting
Heb jij een webshop en doe je nog niet aan retargeting? Lees dan vooral verder. Wist je al dat retargeting via Facebook een snelle en effectieve manier is om meer omzet te behalen? De kans dat een webshopbezoeker direct bij jou koopt is erg klein (zo'n 2%). De andere...
5 Stappen om Google Analytics te laten voldoen aan de AVG
Sinds 25 mei 2018 is de privacywet Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) ingevoerd. Gebruik jij ook Google Analytics voor het monitoren en analyseren van je websitebezoekers? Dan verwerk je persoonsgegevens van deze bezoekers en zul je hiervoor dus...
Maak kennis met Keenr
Keenr fungeert als springplank voor zowel onze opdrachtgevers als jonge marketeers op weg naar succes.