
De opkomst van AI: vijand of vriend voor copywriters
In een wereld waar technologische vooruitgang in een razend tempo plaatsvindt, is de opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) een hele interessante ontwikkeling.
In een wereld waar technologische vooruitgang in een razend tempo plaatsvindt, is de opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) een hele interessante ontwikkeling.
Het verhaal van jouw bedrijf of merk overbrengen op de bezoekers van je website kan op veel verschillende manieren. Een van de opkomende manieren om dit te doen, is storytelling.
We kunnen er niet meer omheen: verduurzaming. Van ecologisch verantwoorde producten tot energiezuinige technologieën, duurzaamheid is een term die steeds vaker opduikt.
Online marketing is een essentieel onderdeel geworden van zakelijk succes, maar het kan een uitdaging zijn voor bedrijven met beperkte financiële middelen.
Regelmatig krijgen wij accounts onder ogen waar veel winst en/of besparing te behalen is. Wil jij er zeker van zijn dat je niet in dezelfde valkuilen trapt?
Je merk, dienst of product verkopen is niet altijd een gemakkelijke zaak. Waar begin je? Welke middelen zet je in? En hoe bereik je nou het beste jouw doelgroep?
Voor Google is het erg belangrijk dat de zoekresultaten in de Search Engine Results Page (SERP) aansluiten, maar hoe doe je dat?
Als je een website lanceert/hebt, maar weinig bezoekers aantrekt, is de hamvraag: moet je meer investeren in SEO (Search Engine Optimization) of in SEA (Search Engine Advertising)?
Social media is niet meer weg te denken uit een goede en uitgebreide online marketing strategie. In deze blogpost vertellen we je hoe je Instagram Stories effectief kunnen werken.