Keenr marketing

Dé Creative Marketing specialist van Keenr. Maak kennis met Amanda.

Dé Creative Marketing specialist van Keenr. Maak kennis met Amanda.

Cat coffee art

Ontmoet: Amanda

Gek op: koffie en kunst. 

Slimmerik op het gebied van: Content & Social Media Marketing

Wat is jouw specialiteit binnen online marketing?

“Eigenlijk alles waar creativiteit bij komt kijken” zegt Amanda. “Dus content marketing, het schrijven van copy, email marketing, social media marketing en social advertising.” Verder werkt ze ook aan data visualisatie, UX, CRO en communicatie.

Waarom heb jij een passie voor marketing?

Hier hoeft Amanda niet lang over na te denken “geen enkele dag is hetzelfde, je kan je creativiteit ergens in kwijt en het is groot en divers. Ik vind zelf dingen snel al saai.” Hierdoor is Amanda een belangrijk onderdeel binnen Keenr.

Hoe blink jij uit op het gebied van Creative Marketing?  

“Ik pas me snel aan de omgeving” net zoals een kameleon, “als een bedrijf wat zakelijker is pas ik me daar ook op aan. Ik probeer dan part of het bedrijf te zijn en mezelf in het bedrijf, de mensen en de workflows te integreren. Verder leer ik snel,ben ik doortastend, kijk ik verder dan oppervlakte” en dan allemaal gecombineerd met haar creativiteit!

Met welke (software) programma’s kan je goed mee overweg?

“Het zijn er heel veel” zegt ze, “ik heb ze laatst nog allemaal op een rijtje gezet op mijn cv”. Hierna noemt ze de volgende programma’s op: Adobe creative suite, Google analytics (4), Html, Wix, Salesforce marketing cloud, Visual studio code, Contentful, Storyline, Google data studio, Google tag manager, WordPress, Mailchimp, Spotler, Github, Experience central, Trello, Jira en streamserve. Het zijn er zeker veel! Niet zo gek aangezien Amanda leergierig is.

Met wat voor vraagstukken help jij klanten?

“Ik help klanten met het aanspreken van hun doelgroep, verder help ik klanten met het opstellen van realistische en concrete doelen” Amanda zegt daarbij dat ze niet bang is om te zeggen waar het op staat als een doel van een klant niet haalbaar is. “Verder gebruik ik creative content om doelen te behalen”

Wat is een van de leukste opdrachten waar je aan hebt mogen werken?

“De leukste rol was als Content Marketeer & Game Developer bij &ranj voor ANWB”. Ze ziet nu dat het verkeersspel wat zij voor ANWB heeft ontwikkeld door haar neefje in de klas wordt gebruikt! “Verder vond ik mijn rollen als Data Studio Creator bij Gohashtag en als content- en e-mail marketeer bij KPN ook super leuk!”

Welke ontwikkeling in de markt mogen opdrachtgevers niet missen?

Gelijk reageert Amanda met “alle ontwikkelingen in de online marketing tools”. Verder vindt ze dat bedrijven hun klanten in de gaten moeten houden, want “de vraag van de klant verandert continue”.

Op welk vlak wil jij je graag verder ontwikkelen?

Onze leergierige Amanda weet daar snel op te antwoorden: “Ik wil meer leren over market & development, coderen, crm en cms systemen, python, javascript, video editen.”

Wat ga jij doen na een werkdag?

“Na een werkdag ga ik als eerst lopen met mijn hond. Na het avondeten game of schilder en teken ik graag”. Amanda’s favoriete game is The Division en ze noemt het ook “the best game ever”.

Ben je benieuwd hoe Amanda jou verder kan helpen met groeien door de inzet van Content Creatie? Bekijk onze werkwijze voor Content Creatie.

Facebook
Twitter
Email
Print

Join Keenr

Mis geen enkele marketingtrend meer en ontvang goede tips om je onderneming te laten groeien!

Nieuwsbrief

Vul je naam en e-mailadres in: