Keenr marketing

Dé online advertising en shopping specialist. Maak kennis met Emily.

Dé online advertising en shopping specialist. Maak kennis met Emily.

e-commerce symbol on a computer keyboard, black friday concept. 3d illustration

Ontmoet: Emily

Gek op: familie en sporten

Slimmerik op het gebied van: online advertising en shopping

Hoe blink jij uit op het gebied van online marketing?  

Het mooie van online marketing is dat je directe resultaten kunt zien. Ik kan nauwlettend volgen hoe mijn strategieën en campagnes presteren, en de impact ervan meten aan de hand van statistieken en analyses. Het geeft me een gevoel van voldoening wanneer ik positieve veranderingen en groei zie bij de merken waarmee ik werk.

Daarnaast stelt online marketing mij in staat om mijn creativiteit de vrije loop te laten. Of het nu gaat om het schrijven van boeiende content, het ontwerpen van visueel aantrekkelijke advertenties of het bedenken van innovatieve campagnes, ik kan mijn artistieke kant volledig benutten en unieke concepten tot leven brengen. Ik kan merken helpen groeien, hun boodschap verspreiden en een betekenisvolle verbinding tot stand brengen met hun doelgroep. Het geeft me voldoening om te weten dat mijn werk het verschil kan maken en kan bijdragen aan het succes van een bedrijf.

Tot slot, is er altijd iets nieuws te leren en te ontdekken. Ik ben voortdurend bezig met het opdoen van kennis, het bijhouden van de laatste trends en het verkennen van nieuwe tools en technologieën. Deze constante innovatie houdt me gemotiveerd en enthousiast om te blijven groeien in mijn vakgebied!

Waarom heb jij een passie voor online marketing?

Mijn passie voor online marketing is eigenlijk al eerder begonnen dan dat ik dat zelf doorhad. Al van kleins af aan was ik altijd online te vinden. Het was mijn vader die me toen ik een jaar of vier was al achter een laptop zette en zelf uiteindelijk ook verbaasd, máar trots, was hoe gemakkelijk ik het allemaal oppakte. Vanaf dat moment ging de digitale wereld voor me open.

Toen ik voor het eerst stage moest lopen in het tweede jaar van mijn opleiding Commerciële Economie aan de HU had ik geen flauw idee wat voor soort stage ik moest zoeken. Ik kwam terecht bij een online marketingbureau bij mij in het dorp. Nu ik daarop terugkijk, viel daar alles op zijn plek. Dit is precies wat bij mij past. Achteraf zó logisch!

Het neerzetten van een online merk én dan op zo’n manier, dat je je onderscheidt van de rest, dat vind ik fantastisch. Een echt merk bouwen. Om dit vervolgens te vertalen naar een pakkende social media strategie en er eventueel ook campagnes tegenaan te gooien is voor mij echt een feestje. Zijn de resultaten dan ook nog beter dan gehoopt, dan kan het voor mij echt niet meer stuk!

Met wat voor vraagstukken help jij klanten?

Ik help verschillende opdrachtgevers met verschillende vraagstukken. Zo ben ik voor meerdere klanten bezig met hun sociale mediastrategie en de uitwerking hiervan. Denk hierbij aan zowel organisch, maar ook betaalde campagnes. Dit omvat het identificeren van de juiste sociale mediaplatforms voor hun doelgroep, het ontwikkelen van een consistente merkboodschap, het creëren van boeiende inhoud en het implementeren van strategieën om het bereik en de betrokkenheid te vergroten.

Daarnaast help ik ook klanten die willen adverteren op zoekmachines zoals Google. Zij hebben begeleiding nodig bij het opzetten van succesvolle SEA-campagnes. Dit omvat het selecteren van relevante zoekwoorden, het maken van overtuigende advertentieteksten en het optimaliseren van de campagnes om de klikfrequentie en conversies te verhogen. Daarnaast help ik klanten ook bij het opzetten van shoppingcampagnes, waarbij productadvertenties worden weergegeven op platforms zoals Google Shopping.

Daarnaast kunnen er ook andere vraagstukken spelen, zoals het optimaliseren van website-ervaring en het meten en analyseren van marketingprestaties. Ik werk nauw samen met mijn klanten om hun specifieke behoeften en doelen te begrijpen, en ik bied op maat gemaakte oplossingen die hen helpen hun online aanwezigheid te verbeteren en hun doelgroep effectief te bereiken.

Wat is een van de leukste opdrachten waar je aan hebt mogen werken?

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik geen favoriete opdracht heb. Het verschilt allemaal zo erg dat ik het niet met elkaar kan vergelijken. Ik vind vooral de afwisseling in mijn werk echt heerlijk!

Welke ontwikkeling in de markt mogen opdrachtgevers niet missen?

Dit antwoord is waarschijnlijk al tig keer gegeven, maar ik kan hier ook niets anders van maken.. AI! Dit gaat in zo’n razend tempo en kan je echt inzetten om effectief tijd te besparen of eventueel inspiratie op te doen, dat je hier bijna wel gebruik van moét maken!

Op welk vlak wil jij je graag verder ontwikkelen?

Ik zou me eigenlijk op ieder vlak nog graag willen door ontwikkelen. Maar iets wat mij heel vet lijkt is om een beetje te kunnen coderen. Als online marketeer heb je eigenlijk altijd te maken met websites. Hier mankeert regelmatig nogal wat aan.

Wat ga jij doen na een werkdag?

Na een werkdag moet ik eerst voorzien worden van eten. Daarna kunnen we pas weer verder! Na een werkdag vind je mij dus eerst aan de eettafel. Wat ik daarna doe is heel verschillend!

Wanneer het geen winterstop is, heb ik regelmatig een voetbalwedstrijd in de avond. Je kan me dus weleens vinden op de voetbalclub. Ook vind ik het heerlijk om regelmatig een sportlesje te pakken. Dit loopt uiteen van een spinningles, tot zwemmen of bijvoorbeeld een flinke bootcamp. Goed om te weten: dit klinkt veel fanatieker dan dat ik ben. Het verloopt in fases. Soms ben ik enorm fanatiek en sport ik vijf keer per week, meestal komt dit uit op twee á drie keer per week.

Ook ben ik vaak te vinden bij vriendinnen of familie na het werk. Bij mijn opa en oma eet ik namelijk wekelijks en als ik mijn vriendinnen de hele week niet heb gezien, vind ik dat veel te lang!

Maar, ook kan ik enorm lui zijn. Dan lig ik graag in de bank op mijn telefoon TikTok te scrollen met een serie aan op de achtergrond voor het geluid. Heerlijk!

Ben je benieuwd hoe Emily jou verder kan helpen met groeien door de inzet van online advertising en shopping? Neem dan contact met ons op of stuur Emily zelf een berichtje op LinkedIn!

Facebook
Twitter
Email
Print

Join Keenr

Mis geen enkele marketingtrend meer en ontvang goede tips om je onderneming te laten groeien!

Nieuwsbrief

Vul je naam en e-mailadres in: